Pristatymo paslauga

 

Ką reikia žinoti, norint užsisakyti prekių pristatymo, užnešimo, surinkimo paslaugas?

Įsigydami mūsų gaminius, kartu galite užsisakyti ir pristatymo bei užnešimo, surinkimo paslaugas. Šiuo metu pristatymo paslauga iki pastato durų yra nemokama (taikoma perkant prekių už daugiau nei 300€) ir taikoma visoje Lietuvoje (išskyrus Neringą). Užnešimo, surinkimo paslauga taip pat gali būti užsakoma kaip viena neskaidoma paslauga, įkainota vienkartiniu 50€ mokesčiu, taikomu vienam baldui. Pristatymas papildomai gali užtrukti iki dviejų savaičių nuo užsakymo pagaminimo.

Norėdami užsisakyti šias paslaugas, kreipkitės į Jus aptarnavusį baldų saloną ir papildykite sudarytą užsakymą. Svarbu nepamiršti: 

  • prieš usžisakydami pristatymo paslaugą, įvertinkite, ar važiuojamosios dalies danga pristatymo metu bus tinkama krovininiam automobiliui;
  • prieš užsakydami užnešimo, surinkimo paslaugą įsitikinkite, kad įsigytos prekės gabaritai nebus per dideli ir prekes bus galima įnešti pro duris ir patalpas iki pageidaujamos vietos; atkreipkite dėmesį ir į patalpų išplanavimą – siauruose koridoriuose prekė gali būti apgadinta, jos įnešti gali nepavykti; rekomenduojamas durų plotis: ne mažiau nei 80 cm. Jei durų gabaritai mažesni, nei nurodyti, prieš pateikdami prekės užsakymą konsultuokitės dėl galimo baldo išskaidymo į mažesnes dalis;
  • užsakius tik pristatymo paslaugą iki durų, pasirūpinkite tinkamu prekės priėmimu – pasikvieskite pagalbą, jei prekė didelio svorio; kruopščiai įvertinkite, ar patalpose, pro kurias nešite prekę, nėra kliūčių, kurios galėtų apgadinti prekę ar sudaryti kliūtis įnešimui;
  • užsakius prekės užnešimo, surinkimo paslaugą, pasirūpinkite savo ir mūsų darbuotojų saugumu – gerai išvėdinkite patalpas ir jas dezinfekuokite, atvykus kurjeriams stenkitės nebūti toje pačioje patalpoje, laikykitės atstumo, turėkite savo rašymo priemonę, nesimainykite daiktais, apmokėkite prekes bekontakčiu pavedimu iki pristatymo;
  • gavus prekes pirmiausiai itin atidžiai patikrinkite pakuotes ir vadovaukitės instrukcija, pateikiama prekės perdavimo-priėmimo akte (3PA), kurį gausite iškart atvykus kurjeriui; jei kurjeris atvyksta tamsiu paros metu, pasirūpinkite šviesos prietaisu, kad galėtumėte tinkamai apžiūrėti gautą krovinį.

 

Prekių pristatymo, užnešimo, surinkimo paslaugų sąlygos ir taisyklės:

  • Nemokamas pristatymas galioja iki pastato durų (tos vietos, kur gali privažiuoti krovininis automobilis) vienam užsakymui, kurio vertė yra daugiau nei 300€. To pačio kliento skirtingų užsakymų vertės nesumuojamos.
  • Užnešimo, surinkimo paslauga neskaidoma, įkainota vienkartiniu 50€ mokesčiu ir taikoma tik vienam baldui.
  • Pristatymo, užnešimo, surinkimo ar išrinkimo paslaugos yra atskiros nuo Prekių užsakymo. Pirkėjas yra laisvas pasirinkti kitą paslaugų tiekėją, užsakant Prekes iš Pardavėjo. Paslaugos laikomos suteiktos ir pinigai nėra grąžinami arba Paslaugos nėra teikiamos pakartotinai broko ar Prekių grąžinimo atvejais, Pirkėjas paslaugų įkainius turi mokėti pakartotinai.
  • Baldų matmenys nurodyti šioje svetainėje. Vertinant prekės gabaritus įnešimui, rekomenduojame prie nurodytų gabaritų pridėti po papildomus 10cm. Įmonė neatsako, jei Pirkėjas šia informacija nesinaudoja ir nepasirūpina baldo įnešimo ar pristatymo tinkamomis sąlygomis.
  • Jei standartinėmis dalimis baldo negalima įnešti į namus, Pirkėjui pageidaujant baldas įnešamas, jei jis papildomai apmoka už sugaištą 2-jų darbuotojų darbo laiką įkainiu 25 Eur/val. 
  • Jei Pirkėjas atsisako papildomai mokėti, kai baldo negalima įnešti standartinėmis dalimis, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už baldo įnešimą.
  • Pirkėjui atsisakius priimti prekę arba nurodytu adresu neradus Pirkėjo, prekė grąžinama į Pardavėjo sandėlį, o Pirkėjas apie tai informuojamas elektroniniu paštu ar telefonu. Pirkėjas, norėdamas pakartotinio pristatymo, turi apmokėti pakartotinės Pristatymo paslaugos mokestį. Jei tuo laikotarpiu Pardavėjas nusprendžia taikyti nemokamo pristatymo paslaugą, o šios akcijos laikotarpiu klientas gautą ar vieną kartą jau vežtą prekę nusprendžia grąžinti, antras nemokamas pristatymas nebetaikomas – visos tokio tipo akcijos, šiuo atveju nemokamas pristatymas, galioja tik pirmam prekės pristatymui.
  • Jei esant trukdančioms aplinkybėms Pristatymo paslaugos atlikimo metu, už kurias Pardavėjas neatsako, Pirkėjas jas šalina einamuoju momentu ir dėl šios priežasties Pristatymo paslaugą atliekantys darbuotojai sugaišta daugiau laiko nei numatyta, t.y. turi laukti, kol gali pilnai atlikti Pristatymo paslaugą, Pirkėjas privalo apmokėti už sugaištą kiekvieno darbuotojo darbo laiką tarifu 25Eur/val./darbuotojui. 
  • Jei prekių gabaritai netelpa pro duris arba dėl patalpų išplanavimo, Pardavėjas neprisiima atsakomybės už baldo įnešimą.
  • Prekių perdavimas – priėmimas įforminamas prekių perdavimo–priėmimo aktu (3PA), kuriame patvirtinama, kad Pardavėjas perdavė, o Pirkėjas priėmė užsakytus baldus. Priimant ar atsiimant užsakytas prekes Pirkėjas privalo patikrinti prekių būklę bei pasirašyti prekės perdavimo-priėmimo (3PA) dokumentą. Tuo atveju, jei prekių perdavimo-priėmimo metu Pirkėjas pastebi prekių išorinės išvaizdos pažeidimus ar prekių komplektacijos neatitikimus, būtina pažymėti tai prekių perdavimo – priėmimo dokumente.
  • Baldų pristatymas Pirkėjo nurodytu adresu gali užtrukti iki 10 darbo dienų po baldų pagaminimo. Pirkėjas gali atsisakyti laukti pristatymo paslaugos įvykdymo iki pranešimo apie reisą ir atvykti prekę atsiimti pats iš įmonės sandėlio, prieš tai individualiai susitarus tikslų prekės atsiėmimo laiką.
  • Išimtiniais atvejais prekių pateikimas gali vėluoti dėl nenumatytų, nuo Pardavėjo nepriklausančių aplinkybių. Tokiu atveju Pardavėjas įsipareigoja nedelsiant susisiekti su Pirkėju ir suderinti prekių pateikimo sąlygas. Tokių aplinkybių atsiradimas nesuteikia teisės Pirkėjui atsisakyti individualaus užsakymo, jei užsakymas jau pradėtas vykdyti. Pardavėjas privalo visomis išgalėmis kuo greičiau panaikinti susidariusias aplinkybes, neleidžiančias užbaigti priimto užsakymo.
  • Sudaryta sutartis tarp Pirkėjo ir Pardavėjo nenumato delspinigių skaičiavimo nei vienai sutarties šaliai.
  • Baldai pristatomi prieš tai informavus Pirkėją apie preliminarų pristatymo laiką. Informacija teikiama vieną-dvi dienas prieš planuojamą reisą. Jei Pirkėjas prekės priimti negali, pristatymas perkeliamas į kitą reisą 10 darbo dienų laikotarpyje, nebent Pirkėjas pageidauja ilgesnio laikotarpio.
  • Jei Pirkėjas už užsakymą atsiskaito grynaisias pinigais, turi būti užtikrinta, kad prekių pristatymo metu bus paruošta tiksli grynųjų pinigų suma, nurodyta užsakyme.
  • Baldai pristatomi Pardavėjo transportu, tačiau Pardavėjas pasilieka teisę samdyti išorinę paslaugą apie tai kliento iš anskto neinformavus.
  • Atsisakant pristatyto užsakymo, transporto paslauga lieka galiojanti ir pinigai už transporto išlaidas negrąžinami.
  • Senų baldų išrinkimo, perstumdymo, išvežimo, išnešimo paslaugos neteikiamos.
  • Jei pristatymo metu kelio danga yra netinkamos būklės krovininiam automobiliui ir iki suplanuoto reiso prikėjas apie tai neinformuoja Pardavėjo, prekė gali būti nebepristatoma, tačiau paslauga lieka galiojanti ir pinigai už paslaugas ar papildomas išlaidas negrąžinami.