Garantijos sąlygos

 

G0 – 24 mėnesių įstatymo numatyta kokybės garantija
G1 – papildoma 26 mėnesių garantija baldo kokybės trūkumų šalinimui
G2 – 50 mėnesių garantija baldinio audinio kokybės trūkumų šalinimui

1.Baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklės
1.1. Baldai turi būti renkami instrukcijose nurodyta tvarka ant lygaus pagrindo, vengiant neatsargių smūgių.
1.2. Baldai statomi sausose ir gerai vėdinamose patalpose. Aplinkos temperatūra +5 – +35oC, santykinis oro drėgnumas 45% – 75 %.
1.3. Baldų negalima glausti prie drėgnų sienų ir patalpų šildymo prietaisų.
1.4. Baldų nepatartina statyti tiesioginiuose saulės spinduliuose – tai spartina apmušalo blukimą, gali pakeisti spalvos toną, išdžiovinti odą.
1.5. Itin suteptų baldų nevalykite patys, o kreipkitės į valymo specialistus.
1.6. Perstatinėdami baldus į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite.
1.7. Saugokite patalpos grindis – tikrinkite ar nesusidėvėjo ant kojelių, ar baldo apačios esanti apsauginė medžiaga – padukai. Saugokite baldus nuo mechaninių pažeidimų ir skysčių (sulčių, kavos, vandens ir kt.) cheminių medžiagų poveikio.
1.8. Pagalves su smulkinto porolono ar kitu užpildu reikia periodiškai supurenti, kad visada būtų išlaikoma pirminė forma. Gaminiams, kuriuose yra naudojamas granulių užpildas, yra reikalingas periodininis jų papildymas.
1.9. Periodiškai (kas 6 mėn.) sutepkite lankstines jungtis, mechanizmų ratukus ir kreipiančiąsias alyva, suveržkite judančias dalis.
1.10. Miegamąjį mechanizmą ištraukite ir sustumkite tolygiai, vienu stūmimu, nesustojant.
1.11. Sofą – lovą lengvai grąžinsite į sėdimą padėtį, pakeldami sėdynę aukštyn iki abiejų lankstų fiksavimosi ir tuomet spausdami žemyn.
1.12. Minkštuose svetainės balduose naudojami miegamieji mechanizmai nėra pritaikyti kasdieniam, patogiam miegojimui, tad, norint didesnio miegojimo komforto, rekomenduojame įsigyti antčiužinį. Daugelio miegamų mechanizmų struktūra – metalinės detalės, kurios, naudojant, gali skleisti pašalinius garsus.
1.13. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams. Atsiradęs laisvumas iš dalies priklauso nuo pasirinkto baldinio audinio tąsumo savybių, iš dalies ir dėl natūralaus pirminio porolono suminkštėjimo. Minkštiems baldams yra leidžiamas apmušalų laisvumas, tai nėra gaminio trūkumas.
1.15. Transportavimo ar sandėliavimo metu atsiradusios raukšlės ar klostės atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sumontavus baldą.
1.16. Baldų surinkimą patariame patikėti specialistams, nes neteisingas baldo surinkimas gali turėti įtakos baldo kokybei.
1.17. Baldus naudokite pagal paskirtį, nesėdėkite ant baldų atlošų, nugarėlių ir šoninių atramų (porankių). Netinkamas naudojimas gali sukelti deformacijas, užpildas gali pasislinkti, per siūlės sutrūkinėti medžiagos. Ant baldų negalima šokinėti, laipioti, naudoti pasilipimui.
2. Baldų priežiūros patarimai
2.1. Dulkes nuo baldinio audinio lengvai ir saugiai nuvalysite dulkių siurbliu, panaudojant specialų minkštiems baldams skirtą antgalį.
2.2. Natūralios odos baldus valykite tik specialiais valikliais. Odą periodiškai impregnuokite, kad ilgainiui neįsigertų aplinkos nešvarumai, nesiformuotų išsausėjimai.
2.3. Dirbtinę odą valykite švariu, minkštu, vandeniu sudrėkintu audinio gabalėliu.
2.4. Visas atsiradusias dėmes stenkitės išvalyti kuo skubiau, kad nešvarumai daugiau nesigertų ir neplistų. Sausinimui rekomenduojame naudoti popierinius rankšluosčius. Valydami stipriai netrinkite – saugokite apmušalą.
2.5. Naudodami valiklius, poveikį apmušalui pirmiausiai išbandykite mažai pastebimoje baldo vietoje.
2.6. Dėmes valykite nuo kraštų į vidų, vengiant plėtimosi. Valydami nenaudokite daug vandens ar valiklio.
2.7. Baldų priežiūrą rekomenduojame atlikti valymo priemonėmis, kurias siūlo baldų gamintojas.
2.8. Baldų dalių su lakuotu, dažytu, stikliniu ar kitu įbrėžimams ir skiedikliams neatspariu paviršiumi negalima valyti braižančiais, skiediklių sudėtyje turinčiais valikliais.
PASTABA. Šie patarimai paruošti remiantis bendra patirtimi ir negali būti laikomi pagrindu bet kokiai teisinei pretenzijai.
Rūpinkitės savo baldais, kad jie tarnautų ilgiau!

3. Garantijos talonas
3.1. UAB „LAUKSVA“ suteikia 24 mėnesių įstatymo nustatytą kokybės garantiją (toliau tekste trumpinama kaip „G0 garantija“).
3.2. G0 garantijos laikotarpis įsigalioja nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos.
3.3. G0 garantija gali pasinaudoti tik fizinis asmuo. G0 garantija netaikoma trečiajam subjektui (asmeniui).
3.4. Natūralus baldo susidėvėjimas nėra kokybės trūkumas. Natūralios medienos, odos, apmušalo struktūros nevienodumas nelaikomas kokybės trūkumu. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams, tai nėra gaminio trūkumas.
3.5. UAB „LAUKSVA“ garantijos nesuteikia elektrinėms dalims, baldiniam audiniui (išskyrus atvejus kai baldinio audinio techninėje charakteristikoje nurodyta kitaip). Pasirinkdami baldinį audinį atkreipkite dėmesį į jo technines charakteristikas ir priežiūros būdus.
3.6. G0 garantijos laikotarpio metu atsiradusius vidinius baldų gamybos defektus taisome nemokamai.
3.7. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą G0 garantiiją šiais atvejais:
3.7.1. Nepateikia Prekės priėmimo-perdavimo akto (3PA) kopijos;
3.7.2. Nesilaikė baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklių;
3.7.3. Baldai nukentėjo dėl „force majeure“ – susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių.
3.8. Priimdami baldus:
3.8.1. Patikrinkite jų komplektaciją;
3.8.2. Apžiūrėkite baldų išorę, audinius, dekoratyvios medienos detalių spalvą ir kita, ar nėra matomų mechaninių pažeidimų, kitų trūkumų;
3.8.3. Paprašykite kad Jums parodytų mechanizmų veikimą ir išbandykite juos;
3.8.4. Rastus trūkumus parodykite baldus pristačiusiems darbuotojams ir pažymėkite baldo perdavimo – priėmimo dokumente. Vėliau pretenzijos dėl nepastebėtų defektų yra nepriimamos.
3.9. Atsiradus defektui baldo naudojimosi metu, prašome per protingą terminą pranešti raštu užpildant kokybės linijos formą internetiniu adresu www.lauksva.lt : nurodykite Pirkėjo, baldo duomenis, nurodomo defekto aprašymą, nuotraukas, Prekės priėmimo-perdavimo akto (3PA) kopiją. Išanalizavę gautus duomenis, su Jumis susisieksime ir informuosime apie tolesnę proceso eigą. UAB „LAUKSVA“ įsipareigoja G0 garantijai priskirtą trūkumą pašalinti per 30 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
3.10. G0 garantija galioja tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
3.11. Įmonės atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, yra apmokestinamas pagal galiojančius įkainius.
3.12. Paaiškėjus, kad Pirkėjo pretenzija dėl prekės kokybės yra nepagrįsta, Pirkėjas įsipareigoja atlyginti pardavėjui dėl to atvejo tyrimo patirtus nuostolius, tokius kaip prekių kokybės įvertinimo (ekspertizės), vykimo į prekės kokybės įvertinimo vietą, teisinių paslaugų, pašto ir kitas būtinas protingo dydžio ir pagrįstas išlaidas. Prekės pretenzijos nepagrįstumas yra nustatomas šiais dokumentais:
1) Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos patikrinimo aktais;
2) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nutarimais ir šių institucijų patvirtintais dokumentais.
3.13. Visi atsiradę ginčai tarp šalių yra sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus, ginčai yra sprendžiami LR įstatymų numatyta tvarka.
3.14. Vartotojo reikalavimas pakeisti tinkamos kokybės prekę analogiškomis prekėmis arba grąžinti sumokėtus pinigus dėl Civilinio kodekso 6.362 straipsnyje nurodytų priežasčių gali būti tenkinamas tik tada, kai pardavėjas sutinka*.
*Vadovaujantis Lietuvos Respublikos Vyriausybės nutarimo „Dėl mažmeninės prekybos taisyklių patvirtinimo“ galiojančia suvestine redakcija nuo 2016.05.01.

1. Baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklės
1.1. Baldai turi būti renkami instrukcijose nurodyta tvarka ant lygaus pagrindo, vengiant neatsargių smūgių.
1.2. Baldai statomi sausose ir gerai vėdinamose patalpose. Aplinkos temperatūra +5 – +35oC, santykinis oro drėgnumas 45% – 75 %.
1.3. Baldų negalima glausti prie drėgnų sienų ir patalpų šildymo prietaisų.
1.4. Baldų nepatartina statyti tiesioginiuose saulės spinduliuose – tai spartina apmušalo blukimą, gali pakeisti spalvos toną, išdžiovinti odą.
1.5. Itin suteptų baldų nevalykite patys, o kreipkitės į valymo specialistus.
1.6. Perstatinėdami baldus į kitą vietą jų nestumkite, o perneškite.
1.7. Saugokite patalpos grindis – tikrinkite ar nesusidėvėjo ant kojelių, ar baldo apačios esanti apsauginė medžiaga – padukai. Saugokite baldus nuo mechaninių pažeidimų ir skysčių (sulčių, kavos, vandens ir kt.) cheminių medžiagų poveikio.
1.8. Pagalves su smulkinto porolono ar kitu užpildu reikia periodiškai supurenti, kad visada būtų išlaikoma pirminė forma. Gaminiams, kuriuose yra naudojamas granulių užpildas, yra reikalingas periodininis jų papildymas.
1.9. Periodiškai (kas 6 mėn.) sutepkite lankstines jungtis, mechanizmų ratukus ir kreipiančiąsias alyva, suveržkite judančias dalis.
1.10. Miegamąjį mechanizmą ištraukite ir sustumkite tolygiai, vienu stūmimu, nesustojant.
1.11. Sofą – lovą lengvai grąžinsite į sėdimą padėtį, pakeldami sėdynę aukštyn iki abiejų lankstų fiksavimosi ir tuomet spausdami žemyn.
1.12. Minkštuose svetainės balduose naudojami miegamieji mechanizmai nėra pritaikyti kasdieniam, patogiam miegojimui, tad, norint didesnio miegojimo komforto, rekomenduojame įsigyti antčiužinį. Daugelio miegamų mechanizmų struktūra – metalinės detalės, kurios, naudojant, gali skleisti pašalinius garsus.
1.13. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams. Atsiradęs laisvumas iš dalies priklauso nuo pasirinkto baldinio audinio tąsumo savybių, iš dalies ir dėl natūralaus pirminio porolono suminkštėjimo. Minkštiems baldams yra leidžiamas apmušalų laisvumas, tai nėra gaminio trūkumas.
1.14. Pagamintas baldas gali skleisti specifinį kvapą kelias savaites, patariame intensyviai vėdinti patalpas.
1.15. Transportavimo ar sandėliavimo metu atsiradusios raukšlės ar klostės atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sumontavus baldą.
1.16. Baldų surinkimą patariame patikėti specialistams, nes neteisingas baldo surinkimas gali turėti įtakos baldo kokybei.
1.17. Baldus naudokite pagal paskirtį, nesėdėkite ant baldų atlošų, nugarėlių ir šoninių atramų (porankių). Netinkamas naudojimas gali sukelti deformacijas, užpildas gali pasislinkti, per siūlės sutrūkinėti medžiagos. Ant baldų negalima šokinėti, laipioti, naudoti pasilipimui.

2. Baldų priežiūros patarimai
2.1. Dulkes nuo baldinio audinio lengvai ir saugiai nuvalysite dulkių siurbliu, panaudojant specialų minkštiems baldams skirtą antgalį.
2.2. Natūralios odos baldus valykite tik specialiais valikliais. Odą periodiškai impregnuokite, kad ilgainiui neįsigertų aplinkos nešvarumai, nesiformuotų išsausėjimai.
2.3. Dirbtinę odą valykite švariu, minkštu, vandeniu sudrėkintu audinio gabalėliu.
2.4. Visas atsiradusias dėmes stenkitės išvalyti kuo skubiau, kad nešvarumai daugiau nesigertų ir neplistų. Sausinimui rekomenduojame naudoti popierinius rankšluosčius. Valydami stipriai netrinkite – saugokite apmušalą.
2.5. Naudodami valiklius, poveikį apmušalui pirmiausiai išbandykite mažai pastebimoje baldo vietoje.
2.6. Dėmes valykite nuo kraštų į vidų, vengiant plėtimosi. Valydami nenaudokite daug vandens ar valiklio.
2.7. Baldų priežiūrą rekomenduojame atlikti valymo priemonėmis, kurias siūlo baldų gamintojas.
2.8. Baldų dalių su lakuotu, dažytu, stikliniu ar kitu įbrėžimams ir skiedikliams neatspariu paviršiumi negalima valyti braižančiais, skiediklių sudėtyje turinčiais valikliais.
PASTABA. Šie patarimai paruošti remiantis bendra patirtimi ir negali būti laikomi pagrindu bet kokiai teisinei pretenzijai.
Rūpinkitės savo baldais, kad jie tarnautų ilgiau!

3. Garantijos talonas
3.1. UAB „LAUKSVA“ suteikia papildomą 26 mėnesių garantiją neatlygintinam baldo kokybės trūkumų šalinimui* (toliau tekste trumpinama „G1 garantija“), jeigu šie trūkumai atsirado naudojant prekę pagal gamintojo nustatytas baldo priežiūros ir eksploatavimo taisykles, išskyrus šios G1 garantijos 3.7. ir 3.10. punktuose nurodytais atvejais.
* UAB „LAUKSVA“ padengia nurodyto baldo kokybės trūkumų šalinimą tik pagal gamyklinę standartizuoto baldo sandarą ir numatytą technologiją. Ši G1 garantija padengia kokybės trūkumų šalinimą bei atskirų baldo dalių pakeitimo išlaidas, būtinas baldo, kuriam suteikta ši garantija, funkcionavimui užtikrinti.
3.2. G1 garantija suteikia nepertraukiamą garantijos laikotarpį – G1 garantija tampa galiojančia sekančią dieną nuo G0 garantijos laikotarpio pabaigos (pasibaigus įstatyme nustatytam garantijos terminui).
3.3. G1 garantija gali pasinaudoti tik fizinis asmuo, sudaręs baldo, kuriam taikoma G1 garantija, priėmimo-perdavimo susitarimą su UAB „LAUKSVA“. G1 garantija netaikoma baldams, kurie yra naudojami visuomeninei paskirčiai.
3.4. Pirkėjo reikalavimas pakeisti baldą analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus yra netenkinamas šios G1 garantijos galiojimo metu. Ši G1 garantija yra suteikiama tik kokybės trūkumų šalinimui.
3.5. G1 garantija yra suteikiama ženklu pažymėtiems baldų modeliams, esantiems UAB „LAUKSVA“ baldų salonuose ir elektroniniuose portaluose.
3.6. Natūralus baldo susidėvėjimas nėra kokybės trūkumas. Natūralios medienos, odos, apmušalo struktūros nevienodumas nelaikomas kokybės trūkumu. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams, tai nėra gaminio trūkumas.
3.7. UAB „LAUKSVA“ G1 garantijos nesuteikia:
3.7.1. Jei Pirkėjas nesilaikė baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklių;
3.7.2. Jei baldui buvo anksčiau atliktas ne gamintojo remontas;
3.7.3. Šių baldo komponentų taisymui:
3.7.3.1. elektrinėms dalims;
3.7.3.2. baldiniam audiniui. Pasirinkdami baldinį audinį atkreipkite dėmesį į jo technines charakteristikas ir priežiūros būdus.
3.8. Registraciją dėl G1 garantijos suteikimo būtina pateikti per 7 kalendorines dienas nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos internetiniu adresu https://www.lauksva.lt/garantija/.
3.9. G1 garantijos talonas su garantijos sąlygomis Pirkėjui yra pateikiamas elektroniniu paštu, G1 garantijos sąlygos taip pat yra skelbiamos UAB „LAUKSVA“ internetinėje svetainėje, adresu https://www.lauksva.lt/garantija/.
3.10. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą G1 garantiją šiais atvejais:
3.10.1. Neužsiregistravus per 7 kalendorines dienas nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos internetiniu adresu https://www.lauksva.lt/garantija/ dėl G1 garantijos suteikimo;
3.10.2. Baldai nukentėjo dėl „force majeure“ – susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių.
3.11. Atsiradus defektui baldo naudojimosi metu, prašome per protingą terminą pranešti raštu užpildant kokybės linijos formą internetiniu adresu www.lauksva.lt : nurodykite Pirkėjo, baldo duomenis, nurodomo defekto aprašymą, nuotraukas, Prekės priėmimo-perdavimo akto (3PA) kopiją. Išanalizavę gautus duomenis su Jumis susisieksime ir informuosime apie tolesnę proceso eigą.
3.12. G1 garantija galioja tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
3.13. Įmonės atstovo iškvietimas dėl gaminio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, yra apmokestinamas pagal galiojančius įkainius.
3.14. Paaiškėjus, kad Pirkėjo pretenzija dėl prekės kokybės yra nepagrįsta, Pirkėjas įsipareigoja atlyginti pardavėjui dėl to atvejo tyrimo patirtus nuostolius, tokius kaip prekių kokybės įvertinimo (ekspertizės), vykimo į prekės kokybės įvertinimo vietą, teisinių paslaugų, pašto ir kitas būtinas protingo dydžio ir pagrįstas išlaidas. Prekės pretenzijos nepagrįstumas yra nustatomas šiais dokumentais:
1) Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos patikrinimo aktais;
2) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nutarimais ir šių institucijų patvirtintais dokumentais.
3.15. UAB „LAUKSVA“ įsipareigoja G1 garantijai priskirtą trūkumą pašalinti per 30 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
3.16. Visi atsiradę ginčai tarp šalių yra sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus, ginčai sprendžiami LR įstatymų numatyta tvarka.

1. Baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklės
1.1. Baldai turi būti renkami instrukcijose nurodyta tvarka ant lygaus pagrindo, vengiant neatsargių smūgių.
1.2. Baldai statomi sausose ir gerai vėdinamose patalpose. Aplinkos temperatūra +5 – +35oC, santykinis oro drėgnumas 45% – 75 %.
1.3. Baldų negalima glausti prie drėgnų sienų ir patalpų šildymo prietaisų.
1.4. Baldų nepatartina statyti tiesioginiuose saulės spinduliuose – tai spartina apmušalo blukimą, gali pakeisti spalvos toną, išdžiovinti odą.
1.5. Itin suteptų baldų nevalykite patys, o kreipkitės į valymo specialistus.
1.6. Saugokite baldus nuo mechaninių pažeidimų ir skysčių (sulčių, kavos, vandens ir kt.) cheminių medžiagų poveikio.
1.7. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams. Atsiradęs laisvumas iš dalies priklauso nuo pasirinkto baldinio audinio tąsumo savybių, iš dalies ir dėl natūralaus pirminio porolono suminkštėjimo. Minkštiems baldams yra leidžiamas apmušalų laisvumas, tai nėra gaminio trūkumas.
1.8. Pagamintas baldas gali skleisti specifinį kvapą kelias savaites, patariame intensyviai vėdinti patalpas.
1.9. Transportavimo ar sandėliavimo metu atsiradusios raukšlės ar klostės atsistatys kelių dienų bėgyje tinkamai sumontavus baldą.
1.10. Baldus naudokite pagal paskirtį, nesėdėkite ant baldų atlošų, nugarėlių ir šoninių atramų (porankių). Netinkamas naudojimas gali sukelti deformacijas, užpildas gali pasislinkti, per siūlės sutrūkinėti medžiagos. Ant baldų negalima šokinėti, laipioti, naudoti pasilipimui.

2. Baldų priežiūros patarimai
2.1. Dulkes nuo baldinio audinio lengvai ir saugiai nuvalysite dulkių siurbliu, panaudojant specialų minkštiems baldams skirtą antgalį.
2.2. Natūralios odos baldus valykite tik specialiais valikliais. Odą periodiškai impregnuokite, kad ilgainiui neįsigertų aplinkos nešvarumai, nesiformuotų išsausėjimai.
2.3. Dirbtinę odą valykite švariu, minkštu, vandeniu sudrėkintu audinio gabalėliu.
2.4. Visas atsiradusias dėmes stenkitės išvalyti kuo skubiau, kad nešvarumai daugiau nesigertų ir neplistų. Sausinimui rekomenduojame naudoti popierinius rankšluosčius. Valydami stipriai netrinkite – saugokite apmušalą.
2.5. Baldiniame audinyje atsiradusias dėmes nevalykite valikliais, kurie turi savo sudėtyje skiediklių, tirpiklių bei kitų cheminių medžiagų, galinčių pažeisti audinio technines savybes. Naudodami valiklius, poveikį apmušalui pirmiausiai išbandykite mažai pastebimoje baldo vietoje.
2.6. Dėmes valykite nuo kraštų į vidų, vengiant plėtimosi. Valydami nenaudokite daug vandens ar valiklio.
2.7. Baldų priežiūrą rekomenduojame atlikti valymo priemonėmis, kurias siūlo baldų gamintojas.
PASTABA. Šie patarimai paruošti remiantis bendra patirtimi ir negali būti laikomi pagrindu bet kokiai teisinei pretenzijai.
Rūpinkitės savo baldais, kad jie tarnautų ilgiau!

3. Garantijos talonas
3.1. UAB „LAUKSVA“ suteikia 50 mėnesių garantiją neatlygintinam baldinio audinio kokybės trūkumų šalinimui* (toliau tekste trumpinama „G2 garantija“), jeigu šie trūkumai atsirado naudojant prekę pagal gamintojo nustatytas baldo priežiūros ir eksploatavimo taisykles, išskyrus šios G2 garantijos 3.7. ir 3.11. punktuose nurodytais atvejais.
* UAB „LAUKSVA“ padengia nurodyto baldinio audinio kokybės trūkumų šalinimą adekvačios kainodaros audiniu tik pagal gamyklinę standartizuoto baldo numatytą technologiją. Ši G2 garantija padengia baldinio audinio kokybės trūkumų šalinimo išlaidas, būtinas baldinio audinio, kuriam suteikta ši garantija, funkcionavimui užtikrinti.
3.2. G2 garantijos laikotarpis įsigalioja nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos.
3.3. G2 garantija gali pasinaudoti tik fizinis asmuo, sudaręs baldo, kuriam taikoma G2 garantija, priėmimo-perdavimo susitarimą su UAB „LAUKSVA“. G2 garantija netaikoma baldams, kurie yra naudojami visuomeninei paskirčiai.
3.4. Pirkėjo reikalavimas pakeisti baldą analogiška preke arba grąžinti sumokėtus pinigus yra netenkinamas šios G2 garantijos galiojimo metu. Ši G2 garantija yra suteikiama tik baldinio audinio kokybės trūkumų šalinimui.
3.5. G2 garantija yra suteikiama ženklu pažymėtiems baldiniams audiniams, esantiems UAB „LAUKSVA“ baldų salonuose ir elektroniniuose portaluose.
3.6. Natūralus baldo susidėvėjimas nėra kokybės trūkumas. Natūralios ir dirbtinės odos, apmušalo struktūros nevienodumas nelaikomas kokybės trūkumu. Itin dideliu minkštumu pasižyminčiuose balduose ar tik jų dalyse su smulkinto porolono, sintepono, plunksnų ar kitu pasipūtimą suteikiančiu užpildu, apmušalas dažnai turės laisvumo ir raukšlių, kas yra natūralu ir neišvengiama visiems minkštiems baldams, tai nėra gaminio trūkumas.
3.7. UAB „LAUKSVA“ G2 garantijos nesuteikia:
3.7.1. Jei Pirkėjas nesilaikė baldų priežiūros ir eksploatavimo taisyklių;
3.7.2. Jei baldui buvo anksčiau atliktas ne gamintojo remontas;
3.7.3. Jei baldinis audinys buvo pažeistas mechaniškai;
3.7.4. Įsisenėjusioms dėmėms, kurios buvo neišvalytos pagal baldų priežiūros ir eksploatavimo taisykles, baldų priežiūros rekomendacijas;
3.7.5. Jei baldinis audinys pakeitė spalvą, nes buvo paveiktas kontakto su kitu tekstiliniu gaminiu (pvz. drabužiai, patalynė, t.t.);
3.7.6. Baldinio audinio pakenkimui, kuris buvo sukeltas karščio poveikio (karštų skysčių, tiesioginės ugnies, įkaitusių objektų, t.t.);
3.7.7. Jei baldiniam audiniui pakenkė netinkamas valymas, audinys buvo paveiktas ne specialiais, gamintojo rekomenduojamais, valikliais (pvz. skiedikliais, tirpikliais ar kitomis cheminėmis priemonėmis);
3.7.8. Natūraliam baldinio audinio susidėvėjimui dėl kasdienio naudojimo. Audiniams yra būdingas „nusisėdėjimo“ efektas, kai dėl kūno svorio, šilumos, drėgmės ir kitų aplinkybių gali pakisti audinio pūko sugulimo kryptis, kuri dėl šviesos atspindžio sudaro „dėmės“ regimybę. Tai yra tipiška prekinė savybė ir nereiškia audinio kokybės pablogėjimo.
3.8. Baldinio audinio kokybė atitinka jo technines charakteristikas bei standartinius kokybės testus, nurodytus tiekėjo pateiktuose dokumentuose.
3.9. Registraciją dėl G2 garantijos suteikimo būtina pateikti per 7 kalendorines dienas nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos internetiniu adresu https://www.lauksva.lt/garantija/.
3.10. G2 garantijos talonas su garantijos sąlygomis Pirkėjui yra pateikiamas elektroniniu paštu, G2 garantijos sąlygos taip pat yra skelbiamos UAB „LAUKSVA“ internetinėje svetainėje, adresu https://www.lauksva.lt/garantija/.
3.11. Pirkėjas praranda teisę į nemokamą G2 garantiją šiais atvejais:
3.11.1. Neužsiregistravus per 7 kalendorines dienas nuo baldo perdavimo Pirkėjui dienos internetiniu adresu https://www.lauksva.lt/garantija/ dėl G2 garantijos suteikimo;
3.11.2. Baldinis audinys nukentėjo dėl „force majeure“ – susidariusių nenugalimos jėgos aplinkybių.
3.12. Atsiradus baldinio audinio defektui baldo naudojimosi metu, prašome per protingą terminą pranešti raštu užpildant kokybės linijos formą internetiniu adresu www.lauksva.lt : nurodykite Pirkėjo, baldo duomenis, nurodomo defekto aprašymą, nuotraukas, Prekės priėmimo-perdavimo akto (3PA) kopiją. Išanalizavę gautus duomenis su Jumis susisieksime ir informuosime apie tolesnę proceso eigą.
3.13. G2 garantija galioja tik Lietuvos Respublikos teritorijoje.
3.14. Įmonės atstovo iškvietimas dėl baldinio audinio defekto, kuris atsirado ne dėl gamintojo kaltės, yra apmokestinamas pagal galiojančius įkainius.
3.15. Paaiškėjus, kad Pirkėjo pretenzija dėl baldinio audinio kokybės yra nepagrįsta, Pirkėjas įsipareigoja atlyginti pardavėjui dėl to atvejo tyrimo patirtus nuostolius, tokius kaip baldinio audinio kokybės įvertinimo (ekspertizės), vykimo į baldinio audinio kokybės įvertinimo vietą, teisinių paslaugų, pašto ir kitas būtinas protingo dydžio ir pagrįstas išlaidas. Baldinio audinio pretenzijos nepagrįstumas yra nustatomas šiais dokumentais:
1) Valstybinės ne maisto produktų inspekcijos prie Ūkio ministerijos patikrinimo aktais;
2) Valstybinės vartotojų teisių apsaugos tarnybos nutarimais ir šių institucijų patvirtintais dokumentais;
3) Baldinio audinio techninėmis charakteristikomis, kurios yra nurodytos baldinio audinio tiekėjo pateiktuose dokumentuose.
3.16. UAB „LAUKSVA“ įsipareigoja G2 garantijai priskirtą trūkumą pašalinti per 30 darbo dienų nuo pretenzijos užregistravimo įmonėje.
3.17. Visi atsiradę ginčai tarp šalių yra sprendžiami derybų keliu. Nesusitarus, ginčai sprendžiami LR įstatymų numatyta tvarka.