„Lauksva“ – laiko užgrūdinti baldai

 

Šaltinis „Vakarų ekspresas“ 

„Lauksva“ – laiko užgrūdinti baldai

Turi būti patogus, tvirtas, patikimai tarnauti bent 7-10 metų, o garantija – iki 5 metų. Taip dažniausiai renkamasi automobilį. Tačiau lietuviškų baldų gamintoja „Lauksva“ pastebi, kad tokiomis pačiomis taisyklėmis vadovaujasi ir perkantieji baldus.

Baldų salonų tinklo „Lauksva“ rinkodaros ir pardavimų vadovė Miglė Valaitytė sako, kad šiandien vidutinis baldų tarnavimo laikas Lietuvoje yra 7-8 metai. Todėl natūralu, kad didesnius baldus, ypač minkštuosius, pirkėjai renkasi atsakingai.

Reaguodama į pirkėjų lūkesčius, „Lauksva“ savo gaminamiems baldams siūlo ilgiausią Lietuvoje garantinį laikotarpį – net 50 mėnesių.

„Didžiąją dalį gaminamų baldų mes parduodame viešbučiams, kavinėms, biurams, tiekiame baldus naujai statomiems kruiziniams laivams. Tai vietos, kur baldai naudojami ypač intensyviai ir jų kokybei ir patvarumui keliami aukščiausi reikalavimai“, – savo siūloma produkcija neabejoja M. Valaitytė. Anot jos, ilgą garantinį laikotarpį labai palankiai įvertino ir pirkėjai.

     

Prieš pirkdami – išbando

„Pandemijos metu žmonės įprato pirkti internetu, tačiau ši taisyklė beveik negalioja minkštiesiems baldams“, – pirkėjų įpročius komentuoja Miglė.

Pasak jos, prieš įsigyjant baldą žmonėms labai svarbu jį apžiūrėti, išbandyti, paliesti audinį. Todėl net užsakydami internetu, žmonės dažniausiai jau būna gaminį apžiūrėję gyvai.

Nors „Lauksvos“ baldų galima įsigyti populiariausiose Lietuvos internetinėse parduotuvėse (tokiose kaip pigu.lt ar varlė.lt), tačiau įmonė plečia ir savo pardavimų salonų tinklą.

Paskutinis, dar dažais kvepiantis „Lauksvos“ salonas atidarytas Klaipėdoje, atsinaujinusiame prekybos centre „Helios Galerija“ (Taikos pr. 56, 2 aukštas).

Tai jau septintas įmonės salonas Lietuvoje ir antras Klaipėdoje. Pirmąjį savo saloną uostamiestyje „Lauksva“ atidarė „Smiltės“ prekybos centre (Baltijos pr. 6A).

„Minkštasis baldas turi būti ne tik patogus ir gražus, bet ir praktiškas. Mažai teplus, gerai valomas, ypač į tai dėmesį atkreipia augintinių turintys žmonės“, – sako „Lauksvos“ atstovė.

Svarbu, kad baldas tinkamai integruotųsi į gyvenamąją aplinką. Dažnai būna, kad tinka ir patinka, tačiau yra 10 centimetrų per didelis ar per mažas.

„Gaminame serijinius baldus, tačiau pagal individualius užsakymus, todėl klientai gali rinktis ne tik norimą spalvą, audinį, bet ir matmenis“, – privalumus vardija M. Valaitytė. Anot jos, pastaruoju metu labai populiarūs moduliniai minkštieji baldai, kuriuos pirkėjai gali lengvai pritaikyti ir sukomponuoti savo gyvenamojoje aplinkoje.

Dėmesys gamtai

„Labai svarbu yra ir gaminių tvarumas, žmonės galvoja ir apie tai, ar baldas draugiškas aplinkai, ar lengvai perdirbamas“, – sako Miglė.

Ji pastebi, kad pasaulyje jau populiarėja baldai, kurie susideda iš atskirų komponentų. Juos lengva išrinkti ir atskiras jų dalis perdirbti. Tokių baldų gamybai ruošiasi ir „Lauksva“.

Įprastai „Lauksva“ užsakytus baldus pagamina per 1-2 mėnesius. Visi minkštieji baldai gaminami įmonės fabrike Šakiuose.

Baldų mados

Pasak M. Valaitytės, baldų pasaulio mados nekinta taip sparčiai, kaip aprangos.

„Dominuoja skandinaviškas stilius, praktiškumas. “Chester„ minkštieji kampai Lietuvoje – su miegamąja dalimi. Tarp audinių neabejotinas lyderis yra veliūras. Populiariausia spalva – terakotos“, – baldų pasaulio tendencijas vardija Miglė.

Pasak jos, taip pat labai populiarėja natūralaus medžio detalės. „Lauksva“ net įsigijo naują gamybos įrangą, kad galėtų pirkėjams pasiūlyti įvairesnių gaminių su natūralaus medžio detalėmis.

„Lauksvos“ siūlomų apmušalų paletėje – daugiau nei 500 rūšių, spalvų ir atspalvių.

Kelias į pasaulį

„Lauksva“ savo istoriją skaičiuoja nuo 1993 metų. Tuomet M. Valaitytės tėvai pradėjo šeimos verslą tiesiog savo namuose, o baldus veždavo parduoti į visos Lietuvos prekyvietes.

Šiandien „Lauksva“ Europoje jau gerai žinoma minkštųjų baldų gamybos įmonė.

Tarptautinėse rinkose, daugiausia Italijoje, Austrijoje, Olandijoje, parduodanti aukštos kokybės prabangius verslo baldus.

„Daugelio savo užsakovų dėl konfidencialumo net negalime įvardyti, tačiau mūsų baldais apstatyti žinomo virtuvės šefo Jamie Oliverio restoranai, “Marriot„ viešbutis Kanuose, “The New York Times„ redakcija“, – sako Miglė.

Klaipėdoje netrukus „Lauksvos“ baldus galės išbandyti miesto centre įkurtuvėms besiruošiančio viešbučio „Victoria“ lankytojai.

„Kelias į tarptautinį pripažinimą nebuvo lengvas, reikėjo įrodinėti, kad įmonė iš niekam nežinomų Šakių gali būti patikimu partneriu, tačiau mums pavyko. Šiandien jau nebe mes ieškome, o klientai susiranda mus“, – sako M. Valaitytė. Anot jos, dabar didžiausią dėmesį „Lauksva“ gali skirti klientams ir jų lūkesčiams.

O požiūrį geriausia atspindi naujasis įmonės šūkis – „Įsipatogink“.

https://ve.lt/verslas/lauksva-laiko-uzgrudinti-baldai?fbclid=IwAR0NU52m5osEQbiiF2IiWwpMMfX7aR0qeiQe_57yTfaPLLtuSeHxCIFNOz0

 

 

 

Domitės interjero dizaino sprendimais ir naujienomis?

Užsisakytkite mūsų naujienas!